My paper heart

Winter nights - my bedside is cold, for I am gone and spring blossoms you to me

Te duci la scoala, in sfarsit bine dispus, desi te-ai trezit dimineata la ora 6 dupa o scurta noapte in care ai avut numai cosmaruri tampite cu insecte. Zambesti talamb la toata lumea de parca ar fi niste pitici de gradina ca in Alba-ca-Zapada si tu esti Zana-cea-Buna care ranjeste ca o idioata tot timpul. Te duci la banca ta, cand dai cu ochii de scaun, la care te uiti sceptic. Sau mai bine zis, te uiti la bucata de prajitura cu crema care troneaza pe scaunul tau. Colega-ta de banca incepe sa rada ca desteapta. Inca calm, iei scaunul si il schimbi cu un altul. Dai sa iti pui gheozdanul in banca, chiar inainte sa observi cu stupoare ca si aceasta e plina de tampita aia prajitura cu crema. Lasi gheozdanul pe scaun enervata, scoti caietul de engleza din care rupi doua foi mari si incepi sa culegi prajitura din banca. Dupa vreo 5 minute de injuraturi, reusesti, si te plimbi cu prajitura stand pe foaia din caiet ca o regina invingatoare pe tron. Si in timp ce o arunci la gunoi, cu toate privirile atintite spre tine de zici ca esti venita de pe planeta Anti-Prajituri-Cu-Crema, parca iti striga "Tot eu am sa te inving! Ai sa vezi!" si apoi rade malefic chiar inainte sa se pleosteasca de alte mii de gunoaie imputite. Zambesti satisfacuta si mormai un "S-o crezi tu!". Pacat ca intorcandu-te inapoi, dai chiar de ramasitele prajiturii cu crema de pe perete si mai apoi de pe podea. Te uiti pe geam la cer, exasperata: "Serios?!". Ii adresezi acest cuvant tipului aluia de sus care se uita la tine alaturi de Prajitura cu Crema si rade de tine, dar apoi te intorci la lucru. Toata lumea in jur e obsedata ca vine Valentine's day si tie iti vine sa-ti dai cu pumnii in cap, pentru ca ti se pare o prostie. Ii ignori. La ora de mate profu' cu privirea lui diabolica zambeste spre tine stilul "I know what you did last summer", ca mai apoi taica-to sa ramana cu masina in zapada, pentru ca el vrea sa demonstreze ca amarata lui Dacie e mai tare decat orice 4x4. Dar in final, ajungi in sfarsit acasa si inca zambesti ca cretina si "tot ce sti e ca nu sti nimic".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Asta-i blogul meu minunat

... facut ca sa demonstrez ce talente minunate de scriitoare am eu.:D

Si asta-s minunata eu

I'm hotter than hell and I'm cool as they come. And I'm smart and I'm wild and all rolled into one.

Cititorii mei pasionati. : )

Un produs Blogger.

Lunga mea istorie ca blogger