My paper heart

Winter nights - my bedside is cold, for I am gone and spring blossoms you to me






Si iata si prima postare dintr-un viitor blog neinsemnat, facut la 11 noaptea din lipsa a orice altceva de facut. Si in fond, nici nu eram convinsa sa-l fac. Am dat cu banul si nenorocita aia de moneda de 10 bani mi-a spus de muuuulte ori sa-l fac. Si dupa si mai lungile insistente ale Laviniei cu "fa-ti-l" "de ce?" "pentru ca vreau eu", m-am hotarat sa ma re-apuc de un blog. De care nu sunt prea convinsa ca o sa ma tin mai mult de 3 saptamani, pentru ca asta e tipic mie, dar macar am incercat.
Si cand sa jung la numele titlului... de unde dracu' sa-l iau? No ideea. Ma uit la winamp. 571 de melodii in playlist. Si dupa ce am pus-o pe Lavinia sa zica de vreo 15 mii de ori numere de la 1 la 571 ramasesem la "My paper heart", "I hate everything about you" sau "Dance with the devil". Si dupa alte lupte seculare care au durat 30 de ani si in care "My paper heart" nu mergea de nici o culoare pentru ca "un geniu inzestrat" s-a gandit la asta inaintea mea - mama ma-sii sa-i fie! - am ajuns la "Our paper hearts".
Si acum cam stau in fata tastaturii prefacandu-ma ca sunt un blogger inzestrat si fascinat de ceea ce fac. Adica va spun voua viata mea personala de parca va si intereseaza. Culmea e ca, chiar daca nu va intereseaza toti stati sa o cititi. Iubesc asta.
Si acum ma duc pentru ca inima mea de hartie o sa fie in curand luata de vant si dusa dracu' stie unde si nu va recomand sa vedeti asa ceva.
Maine... Adica azi, avand in vedere ca e azi de 2 minute, o sa fac probabil si primul post "serios" despre adevarata tematica a blogului meu inteligent. Si anume despre ce scriitoare remarcabila ma prefac eu ca sunt.
Pana atunci, n-am cuvinte!











0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Asta-i blogul meu minunat

... facut ca sa demonstrez ce talente minunate de scriitoare am eu.:D

Si asta-s minunata eu

I'm hotter than hell and I'm cool as they come. And I'm smart and I'm wild and all rolled into one.

Cititorii mei pasionati. : )

Un produs Blogger.

Lunga mea istorie ca blogger